VICHY MINÉRAL 89

Właśnie jestem w trakcie testowania innowacyjnego produktu jakim jest VICHY MINÉRAL 89. Zostałam wybrana przez platformę streetcom na ambasadorkę. I powiem Wam szczerze, że dawno nie byłam tak zadowolona z testowania ;)

W skład paczki ambasadorki znalazłam:
  • booster MINÉRAL 89 od VICHY
  • 16 ulotek z próbkami MINÉRAL 89 do rozdania
  • 16 kuponów rabatowych dla moich koleżanek na zakup MINÉRAL 89 od VICHY w sklepie internetowym: www.mydermacenter.pl
Troszkę słów o produkcie ;)
"Unikalna formuła łączy 89% Wody Termalnej z Vichy z naturalnego pochodzenia Kwasem Hialuronowym, o właściwościach nawilżających. Minéral 89 wspiera naturalną siłę skóry, dzięki czemu chroni ją przed szkodliwymi czynnikami takimi jak klimatyzacja, warunki atmosferyczne, stres oksydacyjny, zmęczenie.Minéral 89 codzienny booster nawilżająco-wzmacniający:Lekka, szybko wchłaniająca się delikatna żelowa konsystencja. Nie pozostawia tłustego uczucia na skórze. Bez zapachu.
  • WZMACNIA BARIERĘ OCHRONNĄ SKÓRY
  • PRZYWRACA INTEGRALNOŚĆ SKÓRY
  • NAWILŻA I NADAJE SKÓRZE SPRĘŻYSTOŚCI
TYP SKÓRYWszystkie typy skóry
KIEDYRano + Wieczór
BENEFITYNawilżenie, wzmocnienie, sprężystość"
Przyznam się szczerzę, że byłam sceptycznie nastawiona na ten produkt. Bardzo dużo kosmetyków mnie uczula i po pierwszym użyciu muszę z nich rezygnować i oddawać.
Jednak ten produkt mnie mega zaskoczył.
  • Wielkim zaskoczeniem był dla mnie zapach... po prostu go nie było! wielki, wielki plus. 
  • Następna zaleta to konsystencja. Nabierając produkt na palce czułam gęstą wodę. 
  • Bałam się o wchłanianie. Jednak ku mojemu zaskoczeniu krem błyskawicznie się wchłania, pozostawiając skórę bardzo gładką. 
  • Kremu nie czuć na twarzy. Nie zostawia tłustego uczucia. Czułam jakby produkt był częścią mnie, stworzony z harmonią z naturą. Pierwszy raz spotykam się z takim działaniem.
  • Zawsze po myciu twarzy, moja skóra była czerwona i ściągnięta. Zawsze także się łuszczyła i delikatnie piekła. Po zastosowaniu kremu VICHY MINÉRAL 89 moje problemy skórne błyskawicznie znikają. 
  • Skóra jest mega nawilżona, zregenerowana, tworzy barierę ochronną. Twarz jest rozświetlona, zdrowo wygląda, nawet po nieprzespanej nocy.
  • Krem świetnie nadaje się jako baza pod makijaż.
  • NIE UCZULA
  • PO PROSTU NIE ZNALAZŁAM ŻADNEGO MINUSU.
  • Cena jest duża. Koszt takiego kremu to ok. 75 zł. jednak nie jest to dla mnie minus, ponieważ za dobry produkt musimy zapłacić więcej. Ja na pewno go kupię ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Jogurty naturale Zott Primo

Piwo bezalkoholowe Łomża