Piwo bezalkoholowe Łomża

Święta, święta i po świętach:) więcej było przygotowań, stresu i bieganiny niż samego świętowania:)
Szczerze, jeszcze bardziej jestem zmęczona z rodziną niż przed świętami:)

Dobra, koniec narzekania czas na konkrety :)

Przed wyżej wymienionymi i skomentowanymi świętami dostałam się do kampanii Łomży:) Znów do akcji wybrała mnie platforma streetcom.  Do przetestowania dostałam piwo bezalkoholowe. 
Dla mnie BOMBA, gdyż karmię piersią a wiadomo, że słód jęczmienny pomaga w laktacji ;)


Hasło kampanii:

"Piwo Łomża 0,0% nie ma nic do ukrycia!
Jest warzone jako klasyczny lager z trzech naturalnych składników – aromatycznego chmielu, szlachetnego słodu i wody z własnego ujęcia. Poczuj smak piwa bez alkoholu!"

W paczce Ambasadora znalazłam 3 piwka dla mnie
  • 0,5l w butelce
  • 0,5 l w puszce
  • 0,3 l w puszce 



Poza tym 20 puszek dla moich znajomych i rodziny do wypicia oczywiście razem ;) A że niedługo majówka, zacznął się grille to i ja i kierowcy zbytnio poszkodowani nie będą.

"Piwo Łomża 0,0% to 100% prawdziwego piwa i 0% alkoholu. Jest świetną alternatywą dla tych, którzy szukają orzeźwienia oraz pełnego piwnego smaku i chcą się nim cieszyć bez żadnych ograniczeń."

Piwo ma delikatny smak przypominający smak piwa z alkoholem. Jest orzeźwiający i wygrywa z konkurencją. Bardzo mi smakuje i nasze Polskie niczym gorsze nie jest od tych importowanych. 

Skład: woda, słód jęczmienny, chmiel, ekstrakt chmielu. 
Jak ja lubię taki prosty, krótki skład. 

Teraz piwa bezalkoholowe są na Topie dlatego jeszcze bardziej się cieszę, że mogłam przetestować na prawdę bardzo dobry produkt. POLECAM!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Program Canpol Babies