Jogurty naturale Zott Primo

W końcu udało nam się dostać do kolejnej kampanii!
Z braku czasu, moje odpowiedzi w ankietach były szybkie i bez zangażowania, dlatego się nie kwalifikowałam do testów.
Jednak platforma trnd znów nam zaufała i wybrała do swojej nowej kampanii JOGURTÓW ZOTT PRIMO!




Mój budżet w projekcie wyniósł: 35 zł. Za tą kwotę mogłam wybrać sobie następujące produkty:

Jogurt naturalny Zott Primo słodzony miodem (150g)
Jogurt naturalny Zott Primo bez laktozy (180g)
Zott Primo jogurt grecki
Zott Primo jogurt gęsty
Zott Primo z dodatkami
Zott Primo jogurty pitne

Także w skład zestawu Ambasadora wchodzi: przewodnik projektu oraz książeczka badania opinii.

Książeczka ta służy do zebrania informacji wśród rozmówców na temat jogurtów. Książeczka pozwala na zebranie informacji od 20 osób. Jest ona bardzo pomocna, gdyż zebrane odpowiedzi muszę przenieść na platformę trnd.

Zacznijmy więc analizę zakupionych przeze mnie produktów.

Zacznijmy od surowca, czyli mleka. Producent w przewodniku informuje, że " mleko oferowane przez gospodarstwo Państwa Kierstein wielokrotnie nagradzane było w konkursie "Supermleko". W miejscowości Rozmierz w powiecie strzeleckim znajduje się hodowla, która uchodzi za wzorcową. Właściciele od lat dokładają starań, aby zapewnić zwierzętom komfortowe warunki życia"

Będę szczera. Ta informacja mnie nie przekonuje. Jak kiedyś wspomniałam też mam hodowle bydła mlecznego, ale moje gospodarstwo jest certyfikowane! Nie uznaje innego mleka za wartościowe, jeśli nie jest ekologiczne! Tylko gospodarz wie co daje krowom, zna skład pasz i sztucznych witamin, które pędzą mleko. Niestety "każda sroczka swój ogonek chwali". Dlatego uważam, że mleko w tych jogurtach niczym nie różni się od innych wytwarzanych konwencjonalnie!
Lecz nie czepiajmy się szczegółów i nie wnikajmy za głęboko ;)


Jogurt naturalny bez laktozy:
Fajnie, że pojawiają się produkty, dla osób które mają nietolerancję. Skład jogurtu: mleko, białka mleka, żywe kultury bakterii.
Smak delikatny, smakował jak kupcza śmietana, tyle że chudszy :)
Wybaczcie, że mam takie porównania, ale mam swoje przetwory mleczne, które tylko nazwa łączy :P:P
wartość energetyczna w 100g: 67 kcal

 Jogurt naturalny bez laktozy występuję takżę w wersji do piciaSkład: mleko, żywe kultury bakterii
Jest on mniej kaloryczny, gdyż w 100g ma 50 kcal






Jogurt grecki
Jest on bardzo gęsty, idealny do sosów czy sałatek!
kład: mleko, śmietanka, białka mleka, żywe kultury bakterii
wartość energetyczna w 100g: 125 kcal



Jogurt naturalny do picia bez cukrów słodzony miodem.
Jak dla mnie najlepszy. Nie jest on przesłodzony, jak większość jogurtów. Jest delikatny i syty. zawiera naturalny cukier, pochodzący z miodu.
Skład: Mleko, białka mleka, 10,6% miód, woda, skrobia kukurydziana, żywe kultury bakterii.
Wartość energetyczna w 100g: 88 kcal

Jogurty naturalne z dodatkami:
Naturalny jogurt połączony z owocami, takimi jak: słoneczna truskawka, soczysta wiśnia i słodka jagoda. Dzięki tym dodatkom serek przybiera formę deseru.
Skład słonecznej truskawki: Skład polewy owocowej (25,2%): truskawki 64%, cukier, sok truskawkowy z koncentratu 10%, sok z cytryny z koncentratu, skrobia modyfikowana, barwnik: karminy,  substancja zagęszczająca: mączka chleba świętojańskiego


Skład soczystej wiśni: Skład polewy owocowej (25,2%): wiśnie 68%, cukier, sok wiśniowy z koncentratu 8%, skrobia modyfikowana, sok z cytryny z koncentratu, substancja zagęszczająca: mączka chleba świętojańskiego

Skład słodkiej jagody: Skład polewy owocowej (25,2%): jagody 35%, woda, cukier, mus jagodowy z koncentratu 14%, skrobia modyfikowana, sok z cytryny z koncentratu, substancja zagęszczająca: mączka chleba świętojańskiego, barwnik: karminy
Po co barwnik?

Nie mam swojego faworyta, wszystkie jednakowo mi smakowały. Minusem jest cukier oraz barwniki w niektórych wariantach. Jednak jogurty Zott wygrywają z konkurencją, bo są delikatne i nie są przesłodzone. Także można zaspokoić nimi mały głód.
Jogurty nie zawierają chemicznego mleka w proszku oraz procent owoców w polewach jest większy niż w konkurencyjnych markach.


Teraz czas na jogurty naturalne z musli. Ja trafiłam tylko na smak Crispy Tropical. Niestety, nie jadłam go, bo za szybko znikł z lodówki ;) Czyli wnioskuje, że jest bardzo dobry ;)

Skład musli tropikalne: płatki owsiane, cukier, suszona papaja 7,4%, olej słonecznikowy, ziarna słonecznika, suszone ananasy 5,8%, miód, wiórki kokosowe 1,5%, mąka pszenna, mąka ryżowa, kwas: kwas cytrynowy, mąka pszenna słodowa, dekstroza, sól.

Wartość energetyczna w 100g: 106 kcal

Podsumowując: jogurty naturalne Zott Primo to produkty oryginalne na rynku. Cechuje ich duży wybór smakowy, dobry skład i delikatny smak.

Zdecydowanie polecam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Piwo bezalkoholowe Łomża