Plush na karte

Niedawno udało mi się przetestować usługę Plusha:) jakie było moje zaskoczenie jak kurier przywiózł mi list a w nim starter. Tym razem platforma streetcom zrobiła mi niespodziankę i niepoinformowala o zakwalifikowaniu się do akcji:)

Zasięg w plushu jest całkiem niezły. Nie miałam zbytnio problemów z połączeniami czy też z oglądaniem filmów na Youtube i działanie w mediach społecznościowych.

Bardzo fajne są też warunki i "gigsy" po doladowaniu:) za 25 zł można na prawdę poszaleć w necie. Do tego z specjalnym kodem mamy wazne konto przez...ROK.

Za 25 złotych (na 30 dni) Plush daje nam 10 GB na Youtube oraz bezpłatny transfer na media społecznościowe (Facebook, Messenger, Instagram). 


Jeśli ktoś jest nocnym Markiem ma także opcje, że za dyszke na miesiąc może śmigać po necie z 200 GB. Lecz tylko w godzinach 1-8 :).


Mamy także za 25 zł nieograniczone rozmowy do wszystkich oraz mms i SMS na komórkowe.

Myślę że jest to świetna oferta w porównaniu z abonamentem:). Rejestracja karty jest banalna ( ja zrobiłam to poprzez SMS z nr abonamentowego)

Minus: trzeba pamiętać by się doładować:) a z moja pamięcią problemy są:) 
Jednak i tu Plush zrobił swoim klientom fajna opcję,  mianowicie:
Jeśli się zapomni doładować mamy 15 dni jeszcze możliwość połączeń i SMS-ów wychodzących:)

Ja polecam, rozważam nawet zrezygnować z abonamentu dla takiej oferty :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Jogurty naturale Zott Primo

Piwo bezalkoholowe Łomża