Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik


Pierwszy raz dane mi było przetestować produkty na platformie ofeminin.pl.
Kampania na tej stronie jest bardzo łatwa. Trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy, odebrać paczkę (jak się załapiemy na testy), opisać na Instagramie i blogu swoje spostrzeżenia i opinie na temat produktu i wypełnić ankietę końcową ;) Prawda, że proste? :)

Do przetestowania dostałam trzy pełnowartościowe produkty. W paczce ambasadora znalazły się:
  • Płyn micelarny
  • Tonik do twarzy 
  • Pasta do mycia twarzy 
  • trzy świetne naklejki obrazujące kobiety w rożnych sytuacjach życiowych 
  • oraz 3 słodziutkie niespodzianki- krówki ;) Jak na złość dostałam je, jak zaczęłam dietę :P
Seria Ziaja Jeju jest przeznaczona do pielęgnacji młodej skóry. Jak zapewnia nas producent "Kosmetyki poprawiają wygląd, odświeżają i upiększają. Pomagają pozbyć się niedoskonałości, łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia. zawierają roślinne substancje aktywne". 

Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tych produktów. Mam 27 lat, jednak mam problemy z cerą. Często pojawiają się zaskórniki i wypryski (a zwłaszcza przed okresem). Pamiętam lata gimnazjum, jak na prawdę miałam z tym problem, kosmetyki do trądziku bardzo wysuszały skórę i nic tak na prawdę nie pomagały. Istny koszmar.
Jednak po tylu latach w końcu ktoś wymyślił na prawdę fajny produkt. Ale o tym po kolei ;)

Tak jak jet moim zwyczajem, pokrótce przedstawię opis producenta oraz moją obiektywną opinie ;)

Płyn micelarny twarz.oczy.usta
"delikatnie usuwa makijaż, oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i sebum, nawilża i odświeża.
Zawiera kluczowe składniki tj. wyciąg z czystka skuteczny w pielęgnacji cery trądzikowej, xylitol zapewnia skuteczne nawilżenie, prowitamina B5 łagodzi podrażnienia i aktywne micele łagodnie oczyszczają"

Przyznam się, że używałam tylko płynu micelarnego jednej marki. Nie umiałam się przekonać do innej do czasu gdy nie wypróbowałam właśnie Zjaja.
Tonik jest bezzapachowy, bardzo łagodny dla skóry. W ogóle nie podrażnia ani nie uczula. Gdy więcej weźmie się go na wacik i dostanie się do oka, wcale nie piecze. Makijaż ściąga po dwóch ruchach!!! Posiada także bardzo wygodną pompkę do aplikacji na wacik.
Jestem nim meeega zaskoczona, od razu przy najbliższych zakupach KUPUJE GO!

Tonik do twarzy z nutą mięty, granatu i czarnej porzeczki.
"oczyszcza pory, odświeża, łagodzi i nawilża, lekko odtłuszcza, ale nie wysusza.
Zawiera olej z kamelii japońskiej z wyspy Jeju, koi, nawilża i regeneruje. Wyciąg z czystka skuteczny w pielęgnacji cery trądzikowej, aktywne salicylany z kory topili osikowej, roślinna pochodna aminokwasu glicyny skutecznie nawilża."

Następny świetny produkt. Tonik jest bardzo delikatny dla twarzy, po użyciu nie pojawiają się zaczerwienienia! A to u mnie nowość. Skóra nie jest ściągnięta i sucha. Jest delikatna w dotyku i miękka. Wydaje się także rozświetlona i zdrowa. Po użyciu cera nie świeci się i nie przetłuszcza. Zawiera spryskiwacz, którym można zarówno nanieść tonik na wacik jak i popsikać sobie twarz.
Ma piękny miętowy, naturalny zapach. Same plusy.

Ostatni produkt to:
Pasta w czarne kropki przeciw zaskórnikom z nutą mięty, granatu i czarnej porzeczki delikatnie złuszczająca
"Oczyszcza, peelinguje i rewitalizuje, zapewnia skórze miękkość, gładkość o odświeżenie. 
Zawiera: olej z kamelii japońskiej z wyspy Jeju, koi, nawilża i regeneruje. Wyciąg z czystka skuteczny w pielęgnacji cery trądzikowej, aktywne salicylany z kory topili osikowej, prowitamina B5 i roślinna pochodna aminokwasu glicyny łagodzą podrażnienia nawilżają naskórek."

Czyli tak na prawdę 2 w/w produkty w 1 :) Pasta zawiera bardzo delikatnie mikrogranulki, które można stosować codziennie. Ma piękny naturalny zapach. Myjąc nią twarz czuje się od razu regeneracje i odświeżenie. Po spłukaniu cera jest czysta, zaskórniki powoli znikają. Produkt nie wysusza w żadnym stopniu skóry ani nie pojawiają się zaczerwienienia. Normalnie u mnie szok!!! Jestem tak strasznie zachwycona tą serią, że sama sobie się dziwię :P 

Podsumowując: Serii Ziaja Jeju używam dopiero tydzień, a stan mojej cery drastycznie się poprawił. Jest czystsza od niedoskonałości, rozświetlona, jaśniejsza, bardziej gładka i nawilżona.
Te kosmetyki z czystym sercem mogę polecić nawet alergikom!!! Nie zawierają SLS-ów i to też jest bardzo ważne ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piwo bezalkoholowe Łomża

Program Canpol Babies