Emolient Nivea Baby Mleczko Intensywnie Nawilżające

Jak już wcześniej wspomniałam, moje dziecko jest alergikiem. Często z tego powodu ma problemy skórne typu AZS. Marka Nivea Klik wspiera nas w walce o bezproblemową skórkę mojego maleństwa.

Tym razem postanowiła nam dać do wypróbowania Emolient Mleczko Intensywnie Nawilżające.

"Długotrwale nawilża i odżywia suchą i wrażliwą skórę oraz zapobiega jej wysuszeniu. Od pierwszych dni życia"

Zdecydowanie się  z tym stwierdzeniem zgadzam. Mleczko ma delikatną konsystencje, przez co błyskawicznie się nakłada (a to przy ruchliwym dziecku wielkie ułatwienie) oraz błyskawicznie się wchłania. Mój syn najczęściej ma sucha szorstką skórę. Dzięki temu produktowi pożegnaliśmy się z tą dolegliwością. Wypróbowałam multum marek, jednych lepszych drugich gorszych ale to mleczko jest rewelacyjne! 





" Dzięki formule wzbogaconej masłem shea delikatnie pielęgnuje skórę Twojego dziecka. Intensywnie odżywia i pomaga przywrócić naturalną barierę ochronną skóry. Dzięki lekkiej konsystencji szybko się wchłania i natychmiastowo zapewnia skórze ukojenie, komfort i ochronę".

 Jestem zachwycona tym produktem. Nawet opakowanie mnie urzekło. Produkt wyposażony jest w wygodną pompkę, która nie zacina się, łatwo ją odblokować oraz dostarcza tyle kremu ile jest potrzebne! SUPER!!!





Teraz czas na skład:

Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Dimethicone, Cera Microcristallina, Octyldodecanol, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Carbomer, Ethylhexylglycerin, Piroctone Olamine, Phenoxyethanol, Parfum.

Niestety, tu moje pochwały się kończą. Produkt zawiera  składniki o działaniu "powierzchniowym" czyli głównie oleje mineralne o raz silikony. Ma w sobie także konserwant, który nie jest wskazany dla dzieci od pierwszego dnia życia. Zaznaczyłam Boldem składniki które są te złe ;P

Podsumowując: będę go używać, gdyż przynosi mojemu dziecku ukojenie i przynajmniej działa ;)

Cena: 21,99/ 0,5l

Moja ocena 8/10 minus 2 za skład ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Jogurty naturale Zott Primo

Piwo bezalkoholowe Łomża