Cafe Prima



W piątek przemiły kurier dostarczył mi paczkę ambasadorki. W paczce kawuuuusia ;) Uwielbiam kawę, jest to moje uzależnienie. platforma Streetcom wybrała mnie do rekomendowania Cafe Prima. 


W paczce ambasadora znalazłam dwie kawki o gramaturze 250g oraz 12 opakowań po 100g do rozdania dla przyjaciółek, rodziny, itp. W pudełku także znajdowały się dwa kubki :) Jestem zachwycona!
Czego mi zabrakło?: Przewodnika ambasadora:)

"Prima Finezja to kawa o harmonijnym smaku i urzekającym aromacie świeżo palonych ziaren. Skomponowana ze starannie dobranych ziaren. Za sprawą tradycyjnego procesu palenia oraz mielenia Prima Finezja uzyskuje niepowtarzalny, delikatny smak i pełny aromat, towarzyszący Polakom już od 25 lat."





Po otwarciu Kawy Prima Finezja poczułam uderzający, mocny, aromatyczny zapach prawdziwej kawy. Pachnie po prostu nieziemsko! Rzadko kawa mielona robi na mnie takie wrażenie. Zapach był jakbym dopiero co zmieliła ziarna.


A co do smaku? tak jak wyżej. Kawa ma po prostu smak kawy. A nie jakiś zmiotków. Smak jest delikatny ale wyrazisty, niepowtarzalny. gdy ją zaparzyłam zapach roznosił się po całym domu:)

Teście i mąż od razu kazali i dla siebie zrobić i chórem uznali, że jest bardzo dobra. Rewelacyjne smakuje w tych kubeczkach ;)

Po wypiciu kawy czuję się pobudzona, pełna energii i motywacji do działania ;)

Kawa Prima Finezja na pewno będzie gościć u nas na stole. Nie będę miała żadnych wątpliwości podczas zakupów;)

Dodam także, że mają rozczulające spoty reklamowe ;)

Zdecydowanie polecam!

Wada: po otwarciu nie ma możliwości opakowania szczelnego. Trzeba przesypać!

Cena: ok 8 zł za 250g

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Jogurty naturale Zott Primo

Piwo bezalkoholowe Łomża