Płyn do mycia naczyń Fairy


W  piątek przyszedł do mnie list z platformy Everyday Me klik. W przesyłce znajdowała się próbka płynu do naczyń marki FAIRY.

Oczywiście od razu wzięłam się za mycie naczyń. Powiem, że płyn bardzo dobrze radzi sobie z zaschniętymi zabrudzeniami, a nawet zaskoczył mnie. Prawie bez namaczania odmyłam przypalenie po jajecznicy!

Bardzo dobry produkt. Producent informuje, że nowa wersja jest bardziej skoncentrowana, przez co płynu zużywa się mniej i silniej usuwa zabrudzenia.

Jak dla mnie jeden  najlepszych produktów na rynku!


Uwaga ode mnie: JAK MASZ WRAŻLIWĄ SKÓRĘ, MYJ NACZYNIA TYLKO W RĘKAWICACH! Płyn strasznie wysusza naskórek, przez co dłonie są szorstkie i w wrażliwych miejscach skóra może pękać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Jogurty naturale Zott Primo

Piwo bezalkoholowe Łomża