Ziaja Med Kuracja Naczynkowa

 

Dzięki @ofemininpl w #klubekspertek #klubekspertekofeminin miałam przyjemnośc przetestowania produktów @ziaja.polska z serii #kuracjanaczynkowa

 


W paczce znalazłam takie produkty jak:

Tonik micelarny łagodząco-wzmacniający oczyszczanie i demakijaż

Krem wyciszający rumień na dzień/na noc ochrona niska SPF 10

Skoncentrowana emulsja redukująca podrażnienia na dzień/na noc

 

Produkty nie tylko mnie zaskoczyły swoją skutecznością, ale przekonały do siebie.

 

Nie ukrywam, że zawsze po myciu moja skóra jest czerwona, podrażniona, przesuszona i napięta. Po pierwszym użyciu produktów poczułam ulgę i aksamitną miękkość.

 


Po miesiącu stosowania zauważyłam, że moja skóra nie jest już tak skłonna do podrażnien i jest zdecydowanie rozjaśniona. Czuję także nawilżenie i miękkość, delikatność w dotyku.

 

Tonik delikanie usuwa zabrudzenia, nie podrażnia i nie uczula. Skóra jest dzieki niemu przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacynych.

 

Produkty także przekonują swoim składem, ponieważ są całkowicie vegańskie i wykonane z 95% składników naturalnych.

 

Zdecydowanie polecam👍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Jogurty naturale Zott Primo

Piwo bezalkoholowe Łomża