Wina musujące Monte Santi ICE


Pierwszy raz udało mi się dostać do kampanii testowania WINA. 

Powiem Wam szczerze, że byłam bardzo szczęśliwa i podekscytowana tym testem.
Wszystko dzięki platrofmie street.com, która daje mi często szanse na poznawanie nowych i zarazem świetnych produktów.

Wina musujące Monte Santi ICE przyszły przed urodzinami mojej Córeczki, więc mieliśmy z rodziną i znajomymi super degustacje.

W paczce ambasadora znalazły się aż 4 butelki wina. Dwie wersje: Biała i różowa. 

"Monte Santi ICE to wyjątkowe włoskie wina musujące do podawania na lodzie. Uwodzą przyjemnym, owocowym aromatem i zachwycają wibrującą feerią delikatnych bąbelków. Swoje prawdziwe oblicze odkrywają w połączeniu z kostkami lodu – tworząc nieziemsko orzeźwiający duet i w pełni prezentując bogactwo niezwykłego smaku. Warianty: ICE i ICE Rosé"

Powyżej zacytowałam słowa Producenta. I wiecie co? Rzadko mi się to zdarza, ale tu się z nimi całkowice zgodzę.

Dla mnie oba warianty są wyśmienite. Czuć dobrej jakości aromat owoców, bąbelki delikatnie i przyjemnie łaskoczą podniebienie. 

Wina są bardzo dobrej jakości, wręcz podchodzą pod luksusowe.

Orzeźwienie czuć od pierwszego łyka, a połączone z lodem dają przyjemną nutę chłodzenia. 

Nic dodać, nic ująć. Monte Santi ICE stały się moimi ulubionymi winami musującymi 💗





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Jogurty naturale Zott Primo

Piwo bezalkoholowe Łomża