Pampers Premium Care

Ostatnio moja Córeczka miała okazje wypróbować bardzo fajny dla siebie produkt. Dzięki platformie klub pampers dostaliśmy paczkę z pieluszkami Pampers Premium Care.


"Nasze najbardziej komfortowe i chroniące skórę pieluszki". Rzadko zgadzam się z takimi spotami, jednak tu produkt mnie mega zaskoczył. Jednak po kolei. Najpierw troszkę słów producenta o swoim produkcie:


 Hasło reklamowe producenta:
"Zapewniają najwyższe poczucie komfortu. Są jedynymi pieluszkami z unikalną warstwa chłonną, zapewniającą jedwabistą miękkość dotyku dla skóry Twojego dziecka oraz utrzymując zawartość pieluszki z dala od skóry." 







Projekt polega na przeprowadzeniu i ocenieniu w 3 testach, takich jak:
1) Test dotyku
2) Test policzka
3) Test chłonności.
Muszę także napisać opinie na temat produktu na portalach:
1) pampers.pl
2) allegro.pl
3)eMag.pl


Mój zestaw Pampers Premium Care zawiera:
- 1x opakowanie pieluszek
- Przewodnik projektu
- książeczka badania opinii
- 4x kody zniżkowe dla przyjaciół i znajomych.

Teraz przedstawię moje spostrzeżenia na temat pieluszek:
1) pieluszka w dotyku (wewnętrzna strona) jest bardzo delikatna, niesamowicie miękka i bardzo cienka.
2) ma rozciągliwe, elastyczne i bardzo wytrzymałe brzegi. Kiedyś w klasycznych pampersach rwały mi się te brzegi- tu nie miało to miejsca.

3) rzepy odrywają się bardzo lekko (nie muszę szarpać). Są także małe ale świetnie się trzymają.
4) zawiera pasek, informujący o stopniu napełnienia pieluszki,
5) Pupa dziecka jest sucha- w porównaniu z innymi markami. Czasami Córa miała na prawdę mokrą pupinkę, te pieluszki dają radę w utrzymaniu zadowalającej suchości.
6) Moja ma bardzo delikatną, skłonną do podrażnień i alergiczną skórę. Czasami zdarzało mi się otwierać pieluszkę, a tam pupa czerwona :( Z pieluszkami Pampers Premium Care Dominika nie ma tego problemu!!! Jestem meeega zaskoczona i zadowolona. 
7) Pieluszki nie uciskają pachwin dziecka. Przez co nie powstają odparzenia.
8) Pampers wszystko zatrzymywał wewnątrz. Nie zdarzyło się, żeby coś się wylało, nawet przy duuuużej sprawie :)
9) każda pieluszka ma inny, miły dla oka, delikatny wzór.
10) Pieluszki zawierają warstwę, która chroni skórę przed zawartością. Warstwa oddziela się i tylko ona przylega do pupy. Inne marki tego nie mają. Przynajmniej ja nie zauważyłam. :)

Jednak, żeby tak za słodko nie było znalazłam 2 WADY :)
1) Cena!!! niestety za jakośc się płaci. Za 54 szt trzeba zapłacić ok 45 zł
2) Pieluszki są perfumowane i przez to jak Córa zrobi siku, pieluszki śmierdzą moczem. Na prawdę, tu producent mega dał ciała ;/

Lecz, ja rozmyślam by zostać na stałe z tym produktem. jestem tak zaskoczona potwierdzeniem słów producenta. Najważniejsze dla mnie jest także, że Dominika nie ma odparzeń, a teraz na dworze gorąco jak w Afryce ;/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Jogurty naturale Zott Primo

Piwo bezalkoholowe Łomża