FISHER PRICE MEGA BLOKS POJEMNIK Z KLOCKAMI


Dziś z innej bajki. A mianowicie, wygraliśmy w konkursie udostępnionym przez mamo to ja #mtjrodzicetestują.


To już druga wygrana, jednak pierwsza polegała na testowaniu laktatora - wpis o nim tu - a teraz wygraliśmy klocki od Fisher Price, za.... pokazanie urządzonego pokoiku mojego dziecka ;)

Wygrana była dla nas niespodzianką, bo nie dostaliśmy żadnej wiadomości. A ja zbytnio czasu nie mam by sprawdzać co raz listę laureatów konkursów w których się zgłaszam ;)

Paczuszka przyszła niespodziewanie, a jaka radość była jak mój Pierworodny ją otworzył ;) Choć do klocki dla maluchów to i 4 latek się nimi bawi i cieszy z zabawy :)

Klocki przeznaczone są dla dzieci 12 miesięcy +
Pudełko jest bardzo kolorowe, interesujące i przyjazne. Zawiera 25 dużych klocków, które po zabawie można w niego schować.
Dodatkowo pokrywa pudełka służy jako platforma do budowania konstrukcji z klocków, przez co dziecko ma jeszcze większą frajdę.
Klocki pobudzają wyobraźnie młodego człowieka, ćwiczą koordynację i twórczość.
Są bezpieczne nawet dla 6 miesięcznego bobasa. Nie boję się dać ich do zabawy mojej 7 miesięcznej Córce ;)


A o to zwycięskie zdjęcie ;) Czy podoba się Wam pokoik mojego Starszaka?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Piwo bezalkoholowe Łomża

Program Canpol Babies