Pieluchy Lupilu soft & dry


Dzięki platformie TestMeToo mamy możliwość przetestowania pieluszek LUPILU marki LIDL. Jest to nasza pierwsza przygoda z wcześniej wymienioną platformą, ale mamy nadzieję, że nie ostatnia.

Troszkę o testowanych pieluszkach: Producent wymienia 7 cech swojego produktu:
1. Zdrowa skóra dziecka: dzięki dodatkowej warstwie , która zatrzymuje wilgoć z dala od skóry dziecka
2. Przewiewna i oddychająca pieluszka: dba o optymalną cyrkulację powietrza i komfort użytkowania.
3. Wyjątkowo miękka warstwa wewnętrzna: minimalizuje ryzyko podrażnień.
4. Idealne dopasowanie do ciała: dzięki anatomicznemu kształtowi pieluszki i elastycznym bocznym falbankom.
5. Ekstra cienka pieluszka: zapewnia wyjątkowy komfort noszenia.
6. Ekstra chłonny wkład: z dodatkowa ilością superabsorbera dba o suchą skórę nawet najbardziej wymagających maluszków.
7. Pełna swoboda ruchów: dzięki elastycznym boczkom, które utrzymują pieluszkę zawsze we właściwym miejscu.
Ponad to pieluszka ma kolorowe motywy, które przyciągają uwagę maluszków i przez co chętniej je zakładają.

Pieluszki LUPILU występują w rozmiarach od 1 do 6.

Teraz o kampanii platformy.
Zadaniem ambasadora jest wykonanie następujących zadań w ciągu najbliższych 7 dni:

1) Niech Twój Maluch chwilę (np. po kąpieli) pobiega w samej pieluszce. Zwróć uwagę, czy Jego ruchy są swobodne?

Jeśli jeszcze nie potrafi sam chodzić/biegać, zwróć uwagę na swobodę ruchów Jego nóżek.

2) Następnie zwróć uwagę na ruchy Twojego Dziecka po tym, jak Je ubierzesz. Czy czuje się dobrze w pieluszce? Zachowuje się naturalnie? Czy nic Mu nie przeszkadza?

3) Zwróć szczególną uwagę na to, czy pieluszka zapewniła spokojny sen Twojemu Dziecku w nocy. Na jak długo wystarczyła i czy Twoje Dziecko dobrze spało?


Oczywiście na wszystkie powyższe pytania odpowiem na blogu :)
1. Po kąpieli mojemu Synkowi włożyłam jedną z testowanych pieluszek. Nie zauważyłam by krępowała jego ruchy, biegał jak zawsze, nic go nie ocierało.
2. Po włożeniu ubranka, także nie zauważyłam, by pieluszka przeszkadzała mojemu dziecku.
3. Synek przesypia całą noc. Nad ranem obudził się wyspany i wypoczęty z pełną pieluszką;) Pieluszka nie przeciekła a skóra mojego dziecka była delikatnie wilgotna. Jednak ta wilgoć była zdecydowanie mniejsza niż w konkurencyjnych pieluszkach ;)


Pierwsze wrażenie wywarła na mnie cienkość pieluszki. Na zdjęciu porównana jest testowany produkty (po prawej) z pieluszką z TESCO. Zdecydowanie widać różnicę.

Także rzepy spełniają swoją rolę. Są wytrzymałe ale elastyczne, dzięki temu nie ocierają delikatnej skóry dziecka oraz przy zapinaniu nie urywają się.

Pieluszki marki Lupilu są wybielane bez zastosowania chloru.- informacja potwierdzona przez producenta ;)

Ja i mój Synek jesteśmy zdecydowanie na TAK:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ziaja Jeju- Płyn micelarny, pasta do mycia twarzy i tonik

Jogurty naturale Zott Primo

Piwo bezalkoholowe Łomża